ترمینال های حجم متغیر (7) مونس Mones

دمپر Damper - موتور دمپر درب دریچه به صورت وزنه ای و لولایی بازو بسته میشود.سطح این دریچه از طریق رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشانده میشود .فریم با پیچ مخفی یا پیچ از روی نما در محل نصب میشود . لوور پادری را میتوان روی درب یا دیوارهای پارتیشن نصب کرد. در نتیجه میتوان از دمپرهای ضد انفجار در آنها استفاده نمود. نام دیگر این دریچه ها، دریچه های دسترسی می باشد زیرا می توان از آنها برای دسترسی سریع و راحت به بخش های خاصی استفاده نمود. این امکان وجود دارد که دمپرهای ویژهی انفجار را ریست نمود و سپس روی حالت دستی قرار داد. با رعایت نکات گفته شده در بالا، می توان مضرات استفاده از گوشی ضد صدا را کاهش داد. گزینه Ends With: تمام آیتم ها بجز آیتم هایی که با رشته متنی مورد نظر ما تمام میشوند را فیلتر میکند. شبکه بندی که در دمپر ضد انفجار به کار میرود جهت یکنواخت شدن شدت انفجار است و آن را در دمپر پخش میکند تا فشار کمتری وارد شود. گروه صنعتی تهویه کلوانی دمپر ضد انفجار را آغشته به رنگ پودری الکتروستاتیک میکند و آن را در کوره مخصوص با دمای معین قرار میدهد پس از طی زمان تعیین شده رنگ پودری الکتروستاتیک به طور کامل بر روی دمپر ضد انفجار مینشیند.

فایر دمپر موتوریشین ترمینال link9 (9 کانال) دنا الکتریک - فروشگاه شایان در دمپر های ضدآتش وجود این هوابندهای سیلیکونی بسیار با اهمیت و حیاطی است. استفاده از این تجهیز در مکانهایی که در معرض خطر انفجار قرار دارند بسیار ضروری است. این نوع دمپر شباهت زیادی به دمپر ضد انفجار دارد. ۲- پرهها و شفتها: در این نوع از دمپر شفت و پره از جنس استیل ضد زنگ هستند. در این زمان است که پرههای دمپر ضد انفجار بسته شده و مسیر ورود موج انفجار را مسدود میکنند. بعد از انفجار دمپر به طور کلی قفل میشود و حتما باید به صورت دستی آن را باز کرد که این کار به دلیل داشتن فنری که در داخل دمپر ضد انفجار به کار رفته تا کمک کند پره ها سر جای اول خود باز گردند و کار شما را آسانتر نماید. این مدل از دمپر در مسیر عبور جریان هوا یا در خروجیهای آن قرار میگیرد. این ساختمانها دارای سیستم تهویه برای جریان هوا هستند. علاوه بر مقدار مورد نیاز برای گردش هوا که توسط استاندارد ,7 بیان شده، بالانس نرخ جریان و حفظ فشار (فشار منفی در آزمایشگاهها و فشار مثبت در اتاقهای تمیز) و همچنین حفظ شرایط آسایش از قبیل دما، رطوبت و جریان هوا نیز باید مدنظر قرار گیرد. !

همچنین در انبار مهمات نیز همیشه احتمال انفجار بالا میباشد. همچنین شما میتواند با توجه به نیاز خود دمپر ضد انفجار را بدون پوشش و رنگ سفارش دهید. با جلوگیری از ورود موجهای مخرب ناشی از انفجار آثار مخرب و ویران کننده آنها کنترل خواهد شد. این تجهیزات در سیستم تهویه مطبوع ساختمانهای حساس برای جلوگیری از آثار مخرب موج انفجار به کار میروند. دستگاهها و تجهیزات حساس اغلب در ساختمانهای بتنی قرار داده میشوند. سیستم قطع سوخت خودکار: در این روش، یک سنسورحرارتی یا حسگر شعله در محفظه احتراق قرار داده می شود. دو تکه از این تبدیل لوله خرطومی صداگیر دارای مقطع استوانه ای با دو قطر متفاوت می باشد.قطعه ی رابط بین دو تکه ی استوانه ای،حالت مخروطی دارد و این تکه ی مخروطی از دو طرف به استوانه ها متصل شده و تشکیل یک قطعه ی کامل و یکپارچه را می دهد. همه صنایع تلاش میکنند به هر روشی که میتوانند سلامتی پرسنل خود را با فناوریهای جدید حفظ کنند. در نتیجه، دمپرهای ضد انفجار نه تنها به افزایش ایمنی در صنایع مختلف کمک میکنند بلکه با کاهش خطرات ناشی از انفجارها و آتشسوزیها، به حفظ منابع طبیعی و محیطزیست هم کمک صداگیر مخصوص سیستم های اگزاست – شرکت تهویه سازه شار مینمایند. دریچههای لولایی با استفاده از لولا به دیوار یا سقف متصل میشوند و با باز کردن لولا امکان دسترسی به تاسیسات پشت دیوار یا سقف فراهم میشود.​​​.

میلیمتر بوده و متریال آن استیل است.

4. دریچه دسترسی به فن کوئل وسط اسلات: این نوع دریچه های سقف کاذب در وسط خود دارای یک دریچه اسلات هستند. اما به طور کلی، ابعاد دریچه فن کویل سقفی باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوان به راحتی دسترسی به دستگاه فن کویل و تجهیزات داخلی آن داشت. با وقوع انفجار موج ناشی از آن در زمان کوتاهی خود را به این ورودی و خروجیهای هوا میرساند. ضخامت پره و قاب در دمپر ضد انفجار ۵ میلیمتر بوده و متریال آن استیل است. گروه صنعتی تهویه کلوانی با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه که در بازار موجود میباشد برای ساخت دمپر ضد انفجار استفاده میکند. اما با اصابت موج انفجار یا هر شی دیگری به دریچهها پرههای دمپر به سرعت بسته میشوند. اما گاهی ماسه گیر از جنس آلومینیوم نبوده و از جنس گالوانیزه ساخته شده است که در این صورت باید جنس رنگ استفاده شده برای رنگ آمیزی ماسه گیر از جنس اپوکسی باشد. این روش از نصبِ دریچه زیر فن کویل را پیچ از تو یا پیچ مخفی می نامند. پیش از هرچیز باید گفت که دریچه های فن کویل برای انواع فن کویل های مورد استفاده در محیط های اداری یا محیط های تجاری و مسکونی مناسب می باشند. ​!