مقامات: 324 نفر در شهرستان ریورساید دوزهای واکسن کووید را برای مدت طولانی‌تر از مقدار توصیه شده در فریزر دریافت کردند.

فهرست مطالب



سیستم بهداشت دانشگاه ریورساید روز چهارشنبه اعلام کرد که مقامات در شهرستان ریورساید به 324 نفر مراجعه می‌کنند که دوزهای فایزر کووید-19 را دریافت کرده‌اند که بیش از مقدار توصیه شده توسط سازنده در فریزر نگهداری شده است.

مقامات گفتند هیچ خطری برای گیرندگان وجود ندارد.

سیستم بهداشت و درمان گفت: «اگرچه ممکن است این واکسن‌ها تا زمان تجویز به‌طور نامناسب از فریزر تا یخچال نگهداری شده باشند، اما خطری برای بیماران ایجاد نمی‌کنند، اما ممکن است قدرت خود را از دست داده باشند که ممکن است بر توانایی واکسن برای محافظت در برابر COVID-19 تأثیر بگذارد.» گفت. در یک بیانیه مطبوعاتی

واکسیناسیون در دو مرکز بهداشتی اجتماعی در شهرستان ریورساید انجام شد و این خطا روز سه شنبه پس از بررسی دفترچه خاطرات کارکنان کشف شد.

بیماران در دره جوروپا (CHC) در 8876 Mission Blvd واکسینه شدند. در دره جوروپا بین 8 اکتبر و 23 نوامبر و در کلینیک محله ریورساید در خیابان ایندیانا 7140 در ریورساید بین 23 اکتبر و 23 نوامبر

به گفته مقامات، از آنجایی که واکسن ها ممکن است به دلیل نگهداری طولانی مدت قدرت خود را از دست داده باشند، توصیه می شود که دریافت کنندگان آسیب دیده دوز مکرر دریافت کنند.

پس از انتشار این خبر، کارکنان پزشکی دانشگاه ریورساید شروع به تماس با گیرندگان واکسن کردند.

کسانی که Pfizer COVID-19 را در هر یک از مکان‌ها در همان بازه زمانی دریافت کرده‌اند، می‌توانند قبل از ساعت 5 بعدازظهر با شماره 951-782-2976 تماس بگیرند، اگر کارکنان CHC تا پنجشنبه با آنها تماس نگیرند. اگر بعد از روز شکرگزاری تماس گرفتید، لطفاً با شماره 800-945-6171 تماس بگیرید.

مقامات در امتداد رودخانه گفتند که اقداماتی را برای جلوگیری از تکرار این اتفاق انجام داده اند.