نیکز می تواند بدون کمبا واکر و دریک رز مقابل هاکس باشد


آیا نیکس می تواند بدون کمبا واکر و دریک رز شنبه شب در آتلانتا باشد؟

واکر جمعه شب گفت که تصمیمی برای بازی در شب دوم مسابقه مقابل هاکس ندارد.

نیکز تا اینجای فصل دو گروه مقابل داشته است. واکر یکی از آنها را کامل بازی کرد و ترجیح داد بیرون نیمه دیگر بنشیند.

واکر روز جمعه در گاردن با نتیجه 23:01 در باخت نیکس 118-97 مقابل سانز بازی کرد. او 17 امتیاز کسب کرد – 5 از 11 از زمین، 3 از 6 از 3 امتیاز – اما در پایان دفاع زیاد نبود.

رز در دومین بازی متوالی خود با پیچ خوردگی مچ پا وارد زمین شد. این احتمال وجود دارد که مربی تام تیبودو به او برای آتلانتا استراحت داده باشد.

در غیر این صورت، سرمربی نیکز می تواند مجبور شود دقایق مهمی را به گلزن اصلی ویرجینیای غربی، مایلز مک براید، که با 4:04 دقیقه مانده به پایان جمعه وارد زمین شد و 1 از 5 از زمین مسابقه بود، بدهد. اما او بیشتر یک گارد دفاعی است و شایعه شده است که بازی دفاعی خوبی برای آتلانتا تری یانگ است. تنها سطل او در یک شیر آب بود که برای layup وارد کرد.

دریک رز، کمبا واکر
دریک رز، کمبا واکر
گتی (2)

با حذف رز از دو بازی اخیر، تیبودو تا حدی این شکاف را با گارد اصلی بعدی خود، کوئنتین گرایمز پر کرده است. او روز سه‌شنبه یک بازی ۵ دقیقه‌ای کمیاب را مقابل لیکرز انجام داد و ۱۷ دقیقه دیگر مقابل سانز بازی کرد.

گرایمز هیچ شوتی در مقابل لیکرز انجام نداد، اما تیبودو آنچه را که از انتخاب آنها در دور اول سال 2021 دید، پسندید. گرایمز مقابل سانز با شوت‌زنی بیرون آمد، در اولین دقیقه بازی خود دو شوت زد – و شکست خورد. او در نهایت 1 از 6 را شلیک کرد (1 از 5 از آن سوی کمان).

قبل از بازی روز جمعه، تیبودو از عقل گریمز در خروج بدون شوت خود راضی بود.

تیبودو گفت: «او خوب بازی کرد. «او کار خوبی کرد. من از دقایق او بسیار راضی بودم. توانایی او برای عملکرد در یک مفهوم تیمی، او می‌داند چه زمانی شوت کند و چه زمانی دنبال کند و این بخش بزرگی از پیروزی است. بنابراین او هیچ چیزی را مجبور نکرد و با مسئولیت های تیمی خود به خوبی کار کرد.

“وقتی شما یک مبتدی را در آن موقعیت قرار دهید که می تواند این کار را انجام دهد، این موضوع به خوبی نشان می دهد که او به عنوان یک فرد چه کسی است از نظر آمادگی و درک او از نقشش.”


میچل رابینسون پس از ضربه مغزی برگشت و 21:09 بازی کرد و با 8 ریباند هفت امتیاز جلو افتاد.


الفرید پیتون، نقطه شروع نیکس در دو فصل اخیر، به باغ بازگشته است. پیتون در اوایل فصل زمانی که کامرون پین مصدوم شد، در چرخش Suns حضور داشت، اما اکنون از روز جمعه بیشتر DNP دریافت می کند. او در 6 بازی که انجام داده، میانگین 6 امتیاز و 2.8 پاس گل به دست آورده است.


برای استفاده از تعطیلات در نیویورک در روز شکرگزاری، Suns اعضای خانواده زیادی را برای تعطیلات در شهر داشت.

مونتی ویلیامز مربی گفت: «هر وقت می توانستید با خیال راحت دور هم جمع شوید، خوب بود.