طرفداران مارتا استوارت دستور پخت باقیمانده ساندویچ بوقلمون را که شبیه پنیر کبابی روز شکرگزاری است، دوست دارند.


مارتا استوارت

مارتا استوارت راه خود را در مورد پنیر برشته می داند.عکس های سیندی اورد / گتی

  • مارتا استوارت دستور غذای مونت کریستو دارد که ژامبون را به بقیه روزهای شکرگزاری ترکیه تبدیل می کند.

  • خانه دار آن را تلاقی بین نان تست فرانسوی و ساندویچ پنیر کبابی می نامد.

  • دستور استوارت آن را بوقلمون، سس کرن بری و پنیر چدار می نامد و می توان آن را زودتر درست کرد.

مارتا استوارت شخصیت اصلی سبک زندگی است. او به‌خاطر مهارت‌های آشپزی‌اش معروف است و حتی زمانی که شرکتش، Martha Stewart Living Omnimedia، در سال 1999 به طور عمومی اعلام شد، یک روز میلیاردر شد.

نماد آشپزی خانگی نه تنها حاوی مجموعه‌ای از دستور العمل‌ها برای سرآشپزهای بی‌تجربه است، بلکه ثابت کرده است که او باقی‌مانده‌ها را همراه با دستور پخت ترکی مونت کریستو خود می‌داند.

به طور معمول، مونت کریستو با ژامبون و پنیر درست می شود. این دستور العمل به شما امکان می دهد از گوشت باقیمانده رست بیف با سس کرن بری استفاده کنید که بعد از شام شکرگزاری امسال در یخچال شما قرار گرفته است.

علاوه بر باقیمانده غذا، دستور پخت به نان، کره، تخم مرغ، فلفل سفید، شیر کامل و پنیر چدار نیاز دارد.

پنیر و نان پخته شده با تخم مرغ، این ساندویچ را از بقیه روزهای معمول روز شکرگزاری جدا می کند – حتی مرطوب کننده “Friends”.

اگرچه دستور پخت جدیدی نیست – استوارت آن را در سال 2014 منتشر کرد و بعد از تعطیلات سال گذشته دوباره آن را به اشتراک گذاشت – به نظر می رسد که برای طرفداران او خوشحال کننده است و بسیاری از آنها روی یک پست اینستاگرامی اظهار نظر کردند که قصد داشتند برای خود ساندویچ درست کنند.

استوارت دستور دیگری برای پنیر کبابی دارد (که اینا گارتن را در آزمایش طعم شکست می‌دهد) که می‌توان آن را تغییر داد تا باقیمانده‌های تعطیلات شما را نیز شامل شود.

مارتا 1

ما دستور پخت پنیر استوارت را امتحان کردیم و آن را دوست داشتیم.راشل آسکیناسی / خودی

دستور تهیه پنیر بوداده مربا یا خردل، میوه یا بیکن، پنیر نامیده می‌شود و جا را برای مواد دیگر نیز باقی می‌گذارد. طبق تجربه من درست کردن آن آسان بود و دارای تغییراتی است که باید هر کسی را خوشحال کند.

اگر می خواهید بقیه درمان را انجام دهید، می توانید به جای مربا از سس کرن بری استفاده کنید. سیب‌زمینی‌های نازک و ترد خرد شده و همچنین برش‌های اردک کندو می‌توانند فشار وارد کنند. آیا سبزیجات تند باقی مانده است؟ آن ها را هم بین نان و پنیر خوشمزه بریزید. اگر سبزیجاتی در سس گوجه فرنگی دارید، توصیه من این است که سعی کنید موزارلا یا پروولون را به مخلوط بهشتی اضافه کنید.

نسخه اصلی را در اینسایدر بخوانید