گروه بر مدیسون، ویز اصرار دارد. باز نگه داشتن مقامات کمپ بی خانمان ها – WCCO


مدیسون، ویز. (AP) – یک گروه اجتماعی از مقامات مدیسون می‌خواهد تا از طرح‌های بستن کمپ بی‌خانمان‌ها در پارک شهری حمایت کنند.

مقامات شهر اخطاریه‌هایی را ارسال کرده‌اند که نشان می‌دهد کمپینگ در پارک Reindahl در سمت شرقی مدیسون پس از 6 دسامبر مجاز نخواهد بود و تمام چادرها، سازه‌ها و اقلام باید تا 9 دسامبر از پارک خارج شوند. در مقاطعی بیش از 70 نفر در کمپ حضور دارند و پس از چندین حمله و مصرف بیش از حد، تیراندازی و تیراندازی، وضعیت ناسالم، ناسالم و ناامن اعلام شده است.

شهر می خواهد مردم ساکن در پارک را به پناهگاه ها و هتل ها منتقل کند. ژورنال ایالتی ویسکانسین گزارش داد که گروه داوطلبان اقدام اجتماعی علیه اخراج رایندال روز چهارشنبه بیانیه ای صادر کردند و از شهر خواستند که اخراج ها را متوقف کند.

یکی از اعضای این گروه، پرل فاستر، گفت که فضای کافی در پناهگاه ها و هتل برای همه کمپینگان رایندال وجود ندارد و باز نگه داشتن پارک نباید مشکلی ایجاد کند زیرا از آن برای ورزش های زمستانی استفاده نمی شود.

لینت رودز، ناظر کمک هزینه توسعه اجتماعی شهر، گفت که شهر نمی‌خواهد کسی در طول زمستان بیرون بخوابد و مطمئن است که با عقب‌نشینی شهر در پارک، همه کمپینگ‌ها مکانی برای رفتن خواهند داشت.

(کپی رایت 2021 Associated Press. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا مجددا توزیع کرد.)