یک آتش نشان لس آنجلس متهم به پاک کردن باسن با نامه عدم انطباق با COVID


گفته می شود یک آتش نشان لس آنجلس به نامه عدم انطباق واکسیناسیون کووید-19 با پاک کردن باسن خود و پرتاب آن روی زمین پاسخ داد.

به گزارش LA Times، گروهی که نماینده آمریکایی های آفریقایی تبار در سازمان آتش نشانی لس آنجلس هستند، گفتند که فرد سیگاری شلوار خود را درآورده و قبل از دور انداختن آن نامه را در پشت آن پاک کرده تا اثری قابل مشاهده باقی بماند.

شریل گتویزا، سخنگوی LAFD، به لس آنجلس تایمز گفت: “وزارت از شدت اتهامات آگاه است و بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه، اقدام فوری انجام داد.”

به گزارش تایمز، گتویزا تأیید کرد که این آتش نشان در حال حاضر در مرخصی اداری با حقوق به سر می برد و “با عواقب هر رفتار نامناسبی روبرو خواهد شد”، اما به نقل از تایمز، دلیل مرخصی خود را مشخص نکرد.

Stentorians در بیانیه ای به کمیسیون آتش نشانی و رهبران شهر گفت که ظاهراً این حادثه در ایستگاه آتش نشانی 69 در Pacific Palisades رخ داده است و یک کاپیتان و افسر LAFD شاهد آن بوده است.

این بیانیه شامل عکسی از مردی بود که سندی لکه دار را در دست گرفته بود.

این گروه این اقدام را “جرم خاتمه دهنده” نامید.

استنتوریان در بیانیه ای گفت: “استنتوریان شهر لس آنجلس از این نمایش غیرحرفه ای وحشتناک بیمار و منزجر شده اند.” ما تا به امروز از کسی از دولت LAFD نشنیده ایم که این اقدام آشکار بی احترامی و آزار و اذیت را محکوم کند.»

این گروه از شهردار و کمیسیون آتش نشانی درخواست کرد که “سریع و فوری” برای جلوگیری از هر کارمند شهری که احساس حق و ناامیدی می کند اما قدرت رفتار بد را دارد، ببر و تهدیدهایی از این دست، جلوگیری کنند. ”

گتویزا به تایمز گفت: روز جمعه، بخش “از حادثه ای که در آن یکی از اعضا به نامه ای دستی برای انطباق پاسخ نامناسبی پاسخ داد” مطلع شد. از روز دوشنبه، توسط بخش استانداردهای شغلی وزارت در حال بررسی است.

گتویزا گفت: “صرف نظر از اینکه اعضای ما چگونه واکنش نشان می دهند، همه کارمندان شهر باید از قوانین شهری پیروی کنند – درخواست معافیت بدهند، واکسینه شوند یا به کار خود پایان دهند.”

کارگران غیرنظامی تابلوهای مجوز ضد واکسیناسیون را در تجمع اعتراضی در پارک بزرگ لس آنجلس در 8 نوامبر 2021 در دست دارند.
کارگران غیرنظامی تابلوهای مجوز ضد واکسیناسیون را در تجمع اعتراضی در پارک بزرگ لس آنجلس در 8 نوامبر 2021 در دست دارند.
شاتر استاک

همه کارکنان شهرداری باید واکسینه شوند. اخطارهای رعایت ایمن سازی برای کلیه کارگرانی که واکسن دریافت نکرده اند یا معاف از الزام آنها به ارائه مدرک واکسیناسیون تا 18 دسامبر ارسال شده است. بر اساس یادداشتی که تایمز به دست آورده است، به حالت تعلیق درآمده است.

جیمی وودز گری، رئیس کمیته آتش نشانی روز چهارشنبه به تایمز گفت: «من واقعاً از چنین اقدامی توسط یک آتش نشان LAFD وحشت زده هستم.

او گفت: «اقدامات اصلاحی قوی مورد نیاز است.

اریک گارستی، شهردار لس آنجلس مستقیماً در مورد این حادثه اظهار نظر نکرده است، با این حال، سخنگوی هریسون وولمن در پاسخ به بیانیه استنتوریان گفت: “انتظار شهردار این است که رهبری آتش نشانی به درستی آن را انجام دهد. موضوع را مطرح کند و روشن کند که این اقدامات وحشتناک خواهد بود. توسط تایمز گزارش شود.